Go to the east,north,south and west Canada/USA

23 februari 2015 - Batalha, Portugal

Nu we weer alle vrijheid hebben om te reizen,komt ons vertrek naar Canada/USA steeds dichterbij.
De volgende data zijn al vastgelegd op 3 maart vertrekken we weer naar Portugal om de laatste voorbereidingen te treffen.
De camper moet nog een grote beurt en er moeten wat extra onderdelen besteld worden,zoals filters en nog een extra reservewiel.
In april gaat dan de grote reis beginnen en vertrekken we vanuit onze thuisbasis in Portugal via Madrid naar Nederland.Voor 11 mei moet de camper in de haven van Antwerpen worden afgeleverd.Vandaar vaart hij aan boord van de Atlantic Carrier op 13 mei naar Halifax (Canada) Aankomst 24 mei.Zelf vliegen we 26 mei via Frankfurt met Condor air rechtstreeks naar Halifax,waar we de volgende dag de camper kunnen ophalen uit de haven.

1. Reislogger:
    23 februari 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Durk en Thea:
    23 februari 2015
    We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's ! Leafs fan us.
  3. Kaatje:
    24 februari 2015
    Heel veel reis plezier, en geniet er van.
    We zijn benieuwd hoe het jullie zal vergaan.
    Groetjes Bart en Kaatje.
  4. Rienk:
    24 februari 2015
    Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Het is daar nu bliksems koud.wij komen 10 maart weer naar Oentsjerk. Vandaag sneeuw..
    Gr. Rienk.
  5. Piet, Margriet en kids:
    24 februari 2015
    Geniet, beleef en veel plezier op jullie reis.
  6. Francien:
    21 maart 2015
    Het vertrek nadert nu snel. Fijn dat ik op dit weblog mee mag reizen. Wij zijn reuze nieuwsgierig hoor.
  7. Hiltje bloemsma:
    23 maart 2015
    We zijn benieuwd naar jullie avonturen daar en volgen jullie op de voet
  8. Eelkje:
    3 april 2015
    Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het met jullie zal gaan, veel plezier op jullie reis
  9. Jolanda Sprokholt:
    18 april 2015
    Zien we jullie in mei nog ergens in Nederland ?